keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Kohti täydellisyyttä...onkohan tää ennenki kuultu...

Nyt saan taas kerran olla ylpee itestäni! Viime viikonlopun jäljiltä painoin siis maanantai aamuna komiat 60.4kg. Hyi helvetti! Asia mistä olen ylpeä on se, että olen onnistunut tiputtamaan painoa näin kahdessa päivässä tänä aamun vaakalukemiin 56.6kg. Olen joka päivä syönyt, mutta vain vähän. Ainoastaan mahdollisimman pienen lounaan töissä. Tänään yksi paistettu peruna ja yksi kalapuikko. Vettäkin oon muistanut juoda oikeen kunnolla näitten tappavan kuumien kelien takia.
Vaikka hyvin tiedänkin tän kaiken olevan vain nesteistä lähtenyttä, uskon ja toivon tän olevan hyvä alkupotku tällä kertaa ehkä jopa onnistuvaan laihdutukseen. Olen nimittäin ens viikonlopun pois kotoa sukulaisissa, joka tarkoittaa minun selviämistä ilman ahmimis kohtauksia. Kun saisin vain syötyä sitä perusruokaakin mahdollisimman vähän. Tuskin onnistuu. Helvetti.

Rakastan

2 kommenttia:

  1. Miksei mulla voi tippua paino samanlailla kun sulla :( junnaa vaan ja tippuu 100 g/päivä -.- KATEELLINEN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pakko myöntää et oon maailman kiitollisin ku mul tippuu nii hyvin, mut huono puoli on et se oikeesti tulee kyllä vauhdilla takaisin. Viikonloppuna söin suht normaalisti, en siis ahminut eikä mitään. Silti yli 60kg! Tämän kaiken takia tää laihdutus on yhtä vuoristorataa... Ihana näyttää ihmiseltä ees pari päivää parin viikon aikana. Ne maanantait onkin sitten yksi itseinhon helvetti...

      Poista