tiistai 29. heinäkuuta 2014

Itkettää

Mua itkettää...aivan vitusti. En edes tiedä miksi. Vanhasta irti päästäminen on vain niin ylitsepääsemättömän vaikeaa. Joo ihmiset vaihtuu, muistot säilyy, mut mää en vaan pysty. Nää mun entiset kaverit näyttävät hyvin pystyvän. Mun selän takana jauhetaan paskaa, mun läsnäollessa jauhetaan paskaa... Välittää ei pitäisi, mut mun luonteella en pysty oikeen ignooraamaankaan. Kui ihmisel, joka ei muuta yritä ku olla mukava ja tekee kaikkensa miellyttääkseen muita voidaankaan olla noin helvetin ilkeitä. En mä loppujen lopuks ole heille mitään pahaa tehnyt. Ihan vaan vihaamisen ilosta taitavat vihata. Vittu, että maailma on paska paikka. Onneks löytyy muutama ihminen ketkä pitää huolta, kiitos heille. Oon vaan niin loppu, että taidan taasen päätyä terän syleiltäväksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti