tiistai 5. elokuuta 2014

Tyhjä

Kerrankin sanoin kaiken. Sen kaiken mikä sisälläni kaiversi mua aina vaan kovemmin. Kaiken sen vääryyden. Ja vielä yllätyksekseni, se taisi mennä ainakin osin perille. Ehkä ihmiset on sittenkin kykeneväisiä näkemään myös omaa napaa pidemmälle. Ehkä. Se vaan vaati sen vihan, vittu mä huusin. Mä huusin syystä. Ihmiset, joille olin uskaltanut kertoa asioistani olivat levittäneet niitä eteenpäin muka voidakseen auttaa minua. Eipä silloin mitään apua mulle asti tullut. Nooh tapahtunut mikä tapahtunut.

Herättyäni vaakalukemat 58.6 kg...Ei mikään saavutus, mutta joinhan kaksi kaljaa eilen että eiköhän se selitä. Hyi, heikko läski Tia. Nytkin himoitsen ruokaa... Jäät pakkasesta hetitänne!

Näin tunsin koko kesän. Nyt herää pieniä toiveita, että joku sittenkin välitti...edes vähän

4 kommenttia:

  1. Oot oikeasti aika lihava... Onneks laihdutat kun te läskit ootte niin hirveää katseltavaa esim. kaupungilla. Mutta yritä nyt edes tosissasi tuo on ihan säälittävää kun lihot aina!!!

    VastaaPoista
  2. Voi mä tiedän:( läski pettymys koko ämmä

    VastaaPoista
  3. Ole hiljaa, ano! Häivy muualle mäkättämään.

    VastaaPoista
  4. Älä Tia kuuntele tollasia! sä oot hyvä ja ihana eikä tollasilla mitoilla kukaan ole lihava, usko vaan. Tsemppiä!

    VastaaPoista