keskiviikko 26. marraskuuta 2014

600kcal/100g !!!!!

Ei helvetti, että mua vituttaa! Tai ennen kaikkea ahdistaa.
Menin tuossa viime viikon perjantai aamuna pyörtymään energianpuutteen takia. Perhe ei tietenkään tiedä mun syövän päivässä kun vain pienen kouluruoan ja siinä kaikki. Tähän mennessä toimivin keino mulle laihtua, koska saan hieman energiaa kouluun, en sorru mässäilemään jos syön edes hieman ja laihdun silti n. 1kg päivässä. Tänä aamuna vaaka näytti 55.1kg. Sunnuntaina painoin 58.5kg lauaisen alkoholinkäytön takia.
Palataan siis mun päätäni tällä hetkellä kaivertamaan asiaan. Tän pyörtymisen seurauksena äite nimittäin teki päätelmän, että juon liikaa vettä, jonka takia suolat liukenee liian nopeasti ja siksi pyörryin. Ja tästälähin mulle vaikka pakkosyötetään kourallinen suola.vitun.pähkinöitä ja pullo vishyä päivässä. Se kalorimäärä mitä ne pähkinät sisällään pitää karmii mua...


2 kommenttia:

  1. Joo hyi vittu mieki joudun joskus pakolla syömään niitä... mutta hei mulla ois sulle postausidea! Eli voitko kertoo kaikkia vinkkejä miten huijaat syömistesi kanssa ja estyt ahmimiselta jne? Ei semmosta perus proana juttuu vaan omassakäytössä olevat jutut?

    VastaaPoista
  2. Juu hoituu, yritän huomenna kiireiltäni keretä kirjoittelemaan

    VastaaPoista